جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۲۶
کد خبر: ۱۴۱۱۸۰
|
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۲

کارگاه آموزشی «توسعه فردی دختران» در فرهنگسرای معرفت

کارگاه آموزشی «توسعه فردی دختران» روزهای دوشنبه هر هفته ساعت ۱۶ در فرهنگسرای معرفت برگزار می‌شود.

کارگاه آموزشی «توسعه فردی دختران» در فرهنگسرای معرفتبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، کارگاه آموزشی «توسعه فردی دختران» با هدف بالا بردن عزت نفس و ارتباط موثر با دیگران روزهای دوشنبه هر هفته ساعت ۱۶ با تدریس الهام نعمتی (فعال و کنشگر در حوزه نوجوان) در فرهنگسرای معرفت برگزار می‌شود.

داشتن عزت نفس در دختران موضوعی است که باعث رشد و شکوفایی آنان در سطوح مختلف شغلی و اجتماعی خواهد شد. از این رو فرهنگسرای معرفت دوره‌های آموزش «توسعه فردی دختران» را برای افزایش عزت نفس و خود باوری در میان آنان برگزار می کند.
در این سلسه کارگاه‌ها درباره روش‌های مختلف برای تقویت عزت نفس صبحت خواهد شد و شرکت‌کنندگان می‌توانند در جریان تحلیل مسائل روانشناختی در این خصوص و بهبود ارتباطات با دیگران قرار بگیرند.

عزت نفس عبارت است از درجه تصویب و تأیید یا احساس ارزشی که فرد نسبت به خود ادراک یا برآورد می‌کند. عزت نفس با میزان آگاهی و درکی که فرد از ارزشمندی خود نسبت به تمام جنبه‌های وجودی اش دارد تعریف می‌شود.

نوجوانان دارای عزت نفس سالم احساس شایستگی می‌کنند، به توانایی‌های خود اعتماد دارند و با تغییرات زندگی به خوبی سازگار می‌شوند.
افراد علاقه‌مند برای شرکت در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای معرفت واقع در میدان شهرزیبا، بلوار شهران، بعد از زیر گذر همت مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۳۱۹۳۰۴ تماس بگیرند. 

نظر شما